Tuesday, September 04, 2012

Erti 18 Syawal bagi ku



Assalamualaikum semua... nak cerita sesuatu ni...masa 18 Syawal (22 tahun yang lalu) lahir la seorang puteri ni ke dunia pada pukul 11.35 malam.. Dia jadi puteri sulung dalam keluarganya..dan kini selepas 22 tahun kemudian...dia jarang mengingati 18 Syawal... yea...saya la puteri yang dimaksudkan... walaupun hari lahir itu hanya akan membuat kita rasa bertambah tua...dan saya berharap setiap kali saya sambut hari lahir, saya akan jadi lebih matang, bertanggungjawab, berdikari dan boleh melakukan apa sahaja...Lepas ni, saya akan sentiasa mengingati 18 Syawal..tanda kat kalender..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post