Friday, September 21, 2012

review buku: Sejak Bila Kami Berkawan?


Assalamualaikum semua... hari ni nak kongsi review pasal buku yang saya baru habis baca semalam...


buku ditulis oleh Aini Naufail...Rayyan dan Naznin asyik bergaduh..dua-dua keras kepala...ada jugak dicerita macam mana mereka berdua bergaduh... riuh satu sekolah...bila disebut Naznin, orang mesti kait kan dengan Rayyan. Diselit jugak pasal orang tua Rayyan dan Naznin....
bila saya baca...asyik gaduh je Rayyan dengan Naznin...orang cakap jangan benci orang tu,nanti boleh jadi orang yang paling kita sayang...hehehe

rating : 3 setengah bintang dari lima....okay la tu...
bahan bacaan yang ringan dan tak perlu memerah otak...tengah nak cari lagi buku apa nak dibaca...hehehe tunggu review yang seterusnya dari saya..

1 comment:

  1. Hai . Adakah anda masih mempunyai buku 'Sejak bila Kami ?' . Jika ada sila email saya di nnurfaseha@yahoo.com . Bantu saya . Terima kasih

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post