Thursday, December 06, 2012

Nak jugak tulis versi ting tong


Assalamualaikum semua... apa tajuk atas ni hehehe... kalau dah typo friday...dah tentu tulis macam-macam..ohh kena plan baik punye untuk post esok..sebab nak balik kampung la weekend ni.. pi lawat nenek yang tak berapa nak sihat tu..

Tadi baru belek email, sebab dapat client suruh buat thesis...ehh bukan buat semua la...tolong aje..pastu dapat email dari bos tempat praktikal aritu..tarikh, masa bila saya kena present saya punya paper depan diaorang..Balik Putrajaya la nanti ni..suka-suka..

Sebenarnya tadi nak buat post pasal aritu pergi KarangKraf tempoh hari dengan kawan-kawan..alaaa yang kat Seksyen 15 Shah Alam tu.. "Kita ni memang beli yang ada kena-mengena dengan diri kita..yang sorang okay dah watak pun macam dia jugak, yang sorang ni nak cerita jumpa prince charming" nada menyakat kawan saya ni.

Memang tu la saya pun...nak beli buku novel mesti ada kena-mengena dengan diri ni...at least ada pada nama...konon senang nak menjiwai watak..tajuk buku saya beli tu "Aku yang Kau Cinta" macam jiwang yea? mungkin...tak start lagi..malam karang mungkin. Nanti la saya post khas buku yang saya beli.. Line tak berapa bagus, cukup untuk download email, surf facebook,blog...kalau berat sikit..mula la meragam..tak pe la...dah dapat tulis ni pun dah memadai..

Okay...sebelum saya teruskan lagi nak menulis baik saya pergi dulu...tunggu la typo friday untuk lebih saya menulis..dan...terima kasih pada yang baca dari awal sampai habis untuk post ni...

ANISA xoxo take care...

8 comments:

  1. tajuk novel dah jiwang..hehe

    ReplyDelete
  2. balik putrajaya?? nak ikut.hahaha

    ReplyDelete
  3. novel aku yang kau cinta? cam menarik aje tajuknya..

    ReplyDelete
  4. jiwang ea...hehehe... nnt2 baru baca..

    boni kacak, awat nak ikut? jom!!

    ReplyDelete
  5. memang jiwang tajuk tu. tapi tajuk jiwang tak semestinya cite jiwang kan.. pernah bace cite yang tajuk jiwang kemain.. rupe nye cite tu cite misteri.. err..

    ReplyDelete
  6. hehe.. tangkap lentokkk.. baca novel thriller la best.. baru berkembang otak sikit....

    ReplyDelete
  7. hehe betul ckp anisa tu...kalau cerita yg ada kena mengena dgn diri sendiri lebih mudah untuk fahamkan watak...

    ReplyDelete
  8. aku yg kau cinta.....sapa lah yg bertuah tu.......he3

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post