Tuesday, December 04, 2012

Masih tak boleh bezakan


Assalamualaikum dan hye semua..
Pagi tadi ada urusan perlu diuruskan..
ohhh bukan la benda serious pun..apa yang masih tak boleh bezakan??
saya tak boleh bezakan...

antara Teh O dan Teh

urghhh...ingatkan dah boleh bezakan..
Masa sarapan tadi la..Bapak Nisa suruh hulurkan Teh O dia
tapi nisa ingat tu Nisa punya..
bila dipikirkan apa Nisa order kan..Nisa order Teh..
what?? salah lagi la terdetik hati Nisa..

ada cara yang senang ke..
teringat bila nak order kat Kafe...sanggup call kawan,
"nak tanya ni...(nada serious) teh yang mana ea.."
kalau tanya kat orang kafe mau kena gelak..

sape yang sama macam Nisa...atau Nisa je yang tak reti bezakan?
habis kawan sanggup beli dua-dua serentak untuk bagi perbezaan dulu..

Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...