Saturday, December 22, 2012

Hasil dari Segmen My Favourite Post 2012


Assalamualaikum semua.. Akhirnya dapat jugak update pasal segmen saya yang tempoh hari.
Memandangkan bulan Disember ni, saya tak buat pun blog-walking sangat 
jadi terima la pemenang untuk segmen ni..saya akan buat simple review..

Special untuk semua yang join segmen ni, 
saya letak kan blog korang dalam My Cool Bloglist sebagai tanda penghargaan 
saya kepada semua yang join..


korang yang join memang giler sporting la..hehehe..
Pemilihan pemenang untuk My Favourite Post 2012 ni
adalah post yang saya sendiri suka..dan mungkin anda juga yang suka..

Post paling menyayat hati ---> Surat untuk Ayah
saya sendiri menangis baca post ni.. korang boleh baca sendiri dengan emosi,okay?
Mengajar saya untuk menghargai orang tua saya..

Post paling Sportive dalam dunia blog ---> Segmen Follower bawah 400
saya percaya dengan segmen ni, banyak membantu blogger di luar sana..
saya memang tabik untuk segmen ni *tabik spring*

Post yang Femus di Media Masa --> Hazwan hairy
wahhh...blogger yang ada dimana-mana sahaja.. Majalah, surat khabar..
namakan aje..dia mesti ada kat situ.. blog awesome..harus la kan..

Post Nice Topic ---> Status Halal Tutti Frutti
dari blog Zam sebab saya sendiri pun tertanya-tanya pasal status ni..
sekarang masih ada yang persoalkan lagi ke? *think hard*

dari blog E'raz, topik yang banyak bagi info bukan untuk kaum Adam
tapi tak lupa kaum Hawa juga.. 

Post citer lawak lagi comel ---> Aku tak pakai helmet?? 
memang kelakar...dan pada masa yang sama comel...hihihi...baca taw korang..

 Post BIG HEADLINE ---> Stay Strong Gaza 
kita tahu pasal GAZA tempoh hari...dengan post ni, kesedaran dan keinsafan dalam diri..
dapat dirasai apa saudara kita sedang hadapi di sana..
 
haa...korang dah baca belum post-post ni..
kalau belum, teruskan untuk baca.. Semoga tahun depan (2013) menjadi 
dunia blog lebih meriah+awesome+best
dan banyak la lagi.. sekian sahaja dari saya..

4 comments:

  1. Wahhhh terharuu, post dr belog jcb pn tersenaraiii... hihi tinkiyu anis sbb buat segmen best cem gni :D nk p bca post2 len skg.. hihi

    ReplyDelete
  2. wah... tahniah buat mereka yang terpilih... ^_^

    ReplyDelete
  3. tahniah buat semuanya......
    memang antara yg terbaik...... dan kenyakan remy ada membaca entry tu......

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post