Sunday, December 02, 2012

Mini Gempak Giveaway by Mibz,Amercorner,EzzatieBrahim


Assalamualaikum semua...dipelawa lagi oleh Amer untuk Mini Giveaway 

klik banner ni untuk terus join

tengok hadiah kat giveaway ni...memang sesuai untuk saya..
dah lama nak...sebab selalu jogging mesti dengar lagu..
dulu ada beli yang macam tu jugak...tapi akhirnya rosak..
sedih rasanya...kalau dapat ni...terasa la terubat rindu dengan Sport MP3 

banyak lagi la hadiah yang menarik..

nak tag Eraz dengan Hairy la..boleh tak...
kalau ada yang berminat, alaaa boleh je join...cakap saya yang tag korang,pe macam?

jom jom... the more the merier..


Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...