Sunday, December 02, 2012

Mini Gempak Giveaway by Mibz,Amercorner,EzzatieBrahim


Assalamualaikum semua...dipelawa lagi oleh Amer untuk Mini Giveaway 

klik banner ni untuk terus join

tengok hadiah kat giveaway ni...memang sesuai untuk saya..
dah lama nak...sebab selalu jogging mesti dengar lagu..
dulu ada beli yang macam tu jugak...tapi akhirnya rosak..
sedih rasanya...kalau dapat ni...terasa la terubat rindu dengan Sport MP3 

banyak lagi la hadiah yang menarik..

nak tag Eraz dengan Hairy la..boleh tak...
kalau ada yang berminat, alaaa boleh je join...cakap saya yang tag korang,pe macam?

jom jom... the more the merier..


Post a Comment

Bye 2017 and Hello 2018 for Anisa Anuar official blog

Hi semua. Ambil kesempatan dalam post ni nak ucap terima kasih sepanjang 2017. Segala keringat dan gelak tawa tidak akan ku lupakan sampa...

Cerita Panas Blog Minggu Ini