Monday, December 03, 2012

Gambar Konvokesyen UiTM 77


Assalamualaikum semua...ohh hai jugak..yea kamu tu...
hhehee...jangan ada monday blues okay..
ni nak kongsi gambar konvo..ehh bukan saya konvo la..
kawan-kawan konvo...datang support..


habis je sidang terus mencari kawan-kawan..
nasib pakai baju tak lari sangat dengan warna jubah tu...
nampak sedondon gitu..ecehh



yang ni je sempat tangkap gambar..
yang lain dengan ahli keluarga masing-masing..

ramai lagi sebenarnya..
saya pulak...dok nyempitkan diri hampir semua gambar..
wish congratulation kat semua...doakan terbaik untuk mereka 
selepas bergelar graduan..
satu lagi, amik aura konvo la ni...bulan 5 insya-Allah turn saya pulak..
 hari yang best dan penat (^_^)
 

Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...