Saturday, December 01, 2012

Bloglist Jue Jaynee


Assalamualaikum semua..
dah nak hujung tahun ni, elok jugak kalau nak mencari bloglist..
nak blog anda disenaraikan dalam bloglist Jue?

klik terus header ni untuk pergi blog Jue..
dalam koleksi header saya...tu yang best kan..

Jue sangat rajin blog-walking..
boleh tengok sendiri, dia ada dalam top pengomen tegar blog Anisa's Corner ni..
saya perasan satu time tu Jue macam buat entry dalam bahasa indon..
rupanya dia punya audience ada dari sana..
betul tak Jue....ke saya tersalah pandang..
masih mencari identitinya tersendiri..dan saya sentiasa mendoakan
dia dapat yang terbaik untuknya..

Buat Jue, teruskan menulis..
terima kasih kerana sudi memeriahkan blog Anisa's Corner..
tak ada supporter macam Jue, tak gerak kot blog ni..
*ehh saya ni promote blog...atau...promote Jue nieh*

sampai 15 Disember ni je taw..jangan lambat-lambat sangat..
nanti tangguh-tangguh lupa.---> berdasarkan pengalaman sendiri

-autopublish-

support other blogger..



5 comments:

  1. jue ni memang peramah..selalu datang mengomen kat my blog.. :)

    ReplyDelete
  2. gud luck!!!
    support jgn tak support!

    ReplyDelete
  3. aah.... ramai pengunjung jue dari seberang...
    gud luck untuk anisa dan jue,,, ^_^

    ReplyDelete
  4. kikikiki..ada org puji2 kita,,,
    malu nya...hahaha :)
    Thanks akak.. jue da update :)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post