Bila mula bersatu dengan krayon


Asslamualaikum semua.. okay maybe macam comel ek bunyinya..
alahai angkat bakul sendiri la pulak.. 
ada satu hari tu tengah bosan pastu timbul rasa rindu nak main dengan krayon..
apa lagi mula berimaginasi kartun la saya dibuatnya..

before korang tengok hasil lukisan+warna yang agak childish ni,
jangan gelak...okay tutup mulut tu dengan tangan..


aah la Doreamon yang saya lukis ni...okay..memang saya yang lukis..
Doreamon saya lukis ni gemuk sikit..maklum la baru nak warming up,cengini la ghupenye..
krayon yang ada pun tak banyak..disebabkan tu..guna je mana kaler rasa kena..
dan memang ada sikit ada tak kena..
hehehe...ada yang gelak lagi ke? aisehhh...hahhaa...tengok la next lukisan saya lak..

p/s: agak-agak ada bakat jadi cikgu seni tak?
 

7 comments

Popular Posts