Wednesday, April 03, 2013

Bila mula bersatu dengan krayon


Asslamualaikum semua.. okay maybe macam comel ek bunyinya..
alahai angkat bakul sendiri la pulak.. 
ada satu hari tu tengah bosan pastu timbul rasa rindu nak main dengan krayon..
apa lagi mula berimaginasi kartun la saya dibuatnya..

before korang tengok hasil lukisan+warna yang agak childish ni,
jangan gelak...okay tutup mulut tu dengan tangan..


aah la Doreamon yang saya lukis ni...okay..memang saya yang lukis..
Doreamon saya lukis ni gemuk sikit..maklum la baru nak warming up,cengini la ghupenye..
krayon yang ada pun tak banyak..disebabkan tu..guna je mana kaler rasa kena..
dan memang ada sikit ada tak kena..
hehehe...ada yang gelak lagi ke? aisehhh...hahhaa...tengok la next lukisan saya lak..

p/s: agak-agak ada bakat jadi cikgu seni tak?
 

7 comments:

  1. Cantik . Teringat zaman sek rendh dulu , hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum. ada bakat tu. asah lagi ye. hehehe

    ReplyDelete
  3. hikhik, Doraemon yg pemalu <3 comel

    ReplyDelete
  4. hihihi...comel aje..doraemon versi selim..hikhikhik

    ReplyDelete
  5. cantiknya....pndai lukis doremon..hehe

    ReplyDelete
  6. wah rajinnya anisa....dah ok dah tu direction nya...hehe...nak tgk lukisan2 lepas ni pulak....:)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post