Wednesday, April 24, 2013

Apa yang mummy saya ajarkan...


Setiap orang ada je yang mak atau ayah kita ajar,
kita akan gunakan...dan lama-lama jadi habit sendiri..
apa yang mummy saya ajarkan,
kitar semula


botol dan tin mesti jadi macam ni tiap minggu..
lepas tu hantar ke sekolah mummy tempat ada kitar semula..
saya suka cara ni..somehow jadi habit sampai masa duduk kolej dulu pun buat.
nasib baik roomate pun join sama pasal kitar semula ni..

dan..saya mungkin buat benda ni sampai tua kot..hahhaa

Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...