Assalamualaikum kepada semua.. entry kali ni nak promote beberapa blog yang sering saya beri jenguk dan bacanya...
1. Blog Fendy
blog yang banyak bagi input yang bermanfaat sama ada berbentuk tips, info, motivasi..
sangat menarik untuk kita semua..
2. Allya Syahirah Riff
dengan trademark "nama je penyek tapi tak penyek pun" si photographer muda banyak menceritakan sekelilingnya dengan gambar... best untuk diterjah..
3.Tiara Fazlin
kawan sekolah rendah..sekarang belajar kat Ireland.. kadang-kadang baca entry dia buat saya tersenyum...
kalau dia buat entry, cepat aje nak baca.. bila tengok gambar-gambar dia rasa macam nak pergi je sana..
ni aje la saya nak promote.. terjah la mereka ek...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Menu : Terung Masak Sambal Daebak
Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...
Popular Post
-
Hye guys... So, how is it going for everyone? Hope you guys not having bad time.. Me? Just spend my holiday...while my friends busy w...
-
STICKY POST SAMPAI 14/12/2012 Assalamualaikum semua...dan hye!! memandangkan saya tengah tak ada kerja... saya mengambil keputusan ...
-
Hello everyone. Another post from me for today. I want to write about this new NESCAFE Smoovlatte that I just try it out. I...
ANISA: wowo...thanx..tak sangka di promote....
ReplyDeletewuuhuu terharu gila. thanks a lot. appreciate it :)
ReplyDeleteNisa! Seganla kwn skolah baca blog! Hehe anyway thanks! :)
ReplyDelete