Sunday, March 04, 2012

dah balik shah alam


salam kepada bloggers dan silent reader sekalian..
selepas semalam sambut birthday adik,dan akhirnya saya pulang ke shah alam
setelah sebulan lebih tinggalkannya..
dan memandangkan esok (isnin) tak ada kelas, jadi banyak entry boleh saya buat..
banyak yang nak citer ni..
pasal birthday adik, adik yang manja tak kasi kakak dia balik shah alam..
dan banyak-banyak lagi..
tengok la saya merepek lepas ni dan ha!! satu lagi..
tahniah Arsenal menang, yeahhhhh!!!!
peminat Arsenal nieh...bangga ni...

tu je la dari saya... tunggu entry akan datang..
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...