Sunday, March 04, 2012

dah balik shah alam


salam kepada bloggers dan silent reader sekalian..
selepas semalam sambut birthday adik,dan akhirnya saya pulang ke shah alam
setelah sebulan lebih tinggalkannya..
dan memandangkan esok (isnin) tak ada kelas, jadi banyak entry boleh saya buat..
banyak yang nak citer ni..
pasal birthday adik, adik yang manja tak kasi kakak dia balik shah alam..
dan banyak-banyak lagi..
tengok la saya merepek lepas ni dan ha!! satu lagi..
tahniah Arsenal menang, yeahhhhh!!!!
peminat Arsenal nieh...bangga ni...

tu je la dari saya... tunggu entry akan datang..
Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini