Tuesday, March 06, 2012

baru guna voucher rm100


salam kepada semua..harap semuanya sihat..
alhamdulillah, kelas tadi...hehe biasa la awal-awal ni..

nak citer pasal voucher yang rm200 yang saya dapat..
buat masa ni baru guna rm100..
berbelanja di MPH SACC mall.. saya hanya guna rm50, balance kasi mummy la..
birthday present mummy... walaupun dah belated.. (2 Mac)
happy sangat dapat belanja mummy..

jadi, ni yang saya belanjakan...

saya buat keputusan nak layan citer ni dulu, sebelum citer ni ditayangkan..
cuba search kat you-tube trailer the hunger games.. 
sementara tak buzy lagi ni...boleh lagi la layan novel ni..

4 comments:

  1. waaa ku xgne skeping pn lg :)

    ReplyDelete
  2. sama la..dah guna rm100...skrg nak guna lg beli stationary

    ReplyDelete
  3. ayu tinggal rm 50 agi..tu pun belanja adik2 rm50 beli buku2..:)

    ReplyDelete
  4. untunglah dapat voucher..hehe

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Keputusan Birthday Giveaway Anisa Anuar official blog

Hi semua.. Alhamdulillah selesai sudah Birthday Giveaway yang Nisa buat baru-baru ni. Terima kasih kepada semua yang join simple Giveaway. ...

Popular Post