Monday, March 12, 2012

bermula la semester 6 ku..


salam kepada semua bloggers..
minggu ni minggu kedua sesi pembelajaran saya untuk semester 6..
setelah minggu lepas ada masalah tak ada group..
dan sebagainya.. jadi inilah hasilnya..


Jumaat aah tak ada kelas...jadi kalau nampak saya macam tersangat la senang lenang suruh saya pergi library.. sekarang PTAR 1 dan 3 dah perkhidmatan 24Jam kena rajin pergi library kan?  bak kata Dr. Norazan 

"berapa lama awak spend masa kat library?? awak ni budak degree..bukan lagi sekolah nak disuap segalanya...lebih-lebih lagi awak tu dah final semester sebelum nak praktikal sem depan"

1st class dah kena tegur gitu... insya-Allah saya akan jadikan library tu rumah kedua saya...dan ketiga adalah fakulti kesayangan saya tu.. 
dan mungkin akan beranggapan "wahhh mesti boleh balik kampung tiap2 minggu"
cannot la korang...haha..kang dah balik, nak datang Shah Alam ni mau bercinta giler nak ngadap buku..

ni bakal la banyak assignment pas ni...tgk la..
blog pun tah sempat tak jenguk...insya-Allah ada citer dgn korang nnt...
sampai sini dulu... wasalam..

1 comment:

  1. Great post. Be sure to enter the giveaway I'm hosting on my blog (: Would love to see you win http://dearest-lou.blogspot.com/2012/03/modest-sea-giveaway.html

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post