Tuesday, April 03, 2012

Segmen: Bloglist Blog Rilek-Rilek April 2012


Assalamualaikum kepada semua...
kali ni nak join segmen dari blog Rilek-Rilek..

klik header blog ni,kalau berminat sama join segmen
blog ni selalu saya terjah...best sangat2..
semua tajuk entry dia start dengan "Betul Betul...."
gambar giler SWAG!!! <meaning: cool, style>
antara blog boleh buat saya rasa amazed, tersenyum..senang citer rasa 1001 perasaan la..

alang-alang join segmen, saya promote sekali la blog pilihan saya untuk bulan ni..
kalau nak join segmen, tarikh tutup 10 April ni..

source picture from google

2 comments:

  1. Bloglist dah update!
    Thanks anisa sbb sudi join segmen Blog Rilek-Rilek. Blog anisa pun pun cool, sbb tu saya follow ;)

    ReplyDelete
  2. wee~ blogwalking sini .. nice to know ur blog ..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post