Friday, April 13, 2012

terharu dengan ucapan dekan..


Assalamualaikum kepada semua dan hye2...
baru je balik dari antara event fakulti di Dewan Agung Tuanku Canselori (DATC)
Anugerah Dekan, untuk event ni 2 sem berturut-turut saya hanya dibelakang tabir..
uruskan event..tapi kali ini..saya diraikan..bukan citer anugerah ni saya nak sampaikan..
tapi apa yang disampaikan oleh Dekan kami...

tak ingat ayat keseluruhan tapi yang saya faham apa yang beliau nak cuba sampaikan
ialah.. untuk melahirkan FSKM sebagai satu keluarga..
maksudnya dengan ramainya yang golongan yang diberikan pengiktirafan pada malam tadi,
maka sama-sama bantu rakan-rakan yang lain untuk majukan diri
dari segi akademik mahu pun yang bukan akademik..


jadi kepada kawan-kawan sekelas saya..mahupun siapa-siapa saja yang saya kenal..
meh la yea sama-sama semester ni skor yang terbaik...
bukan takat skor je, sama-sama beri pahamkan belajar..insya-Allah..

ucapan terima kasih kepada pihak yang menjayakan event ni..
terkenang time handle event ni semester lepas..

visualisation+imagination mesti kasi clear..

p/s: gambar untuk event ni..bakal dikongsi kat sini...

harap ni sebagai pembakar semangat kepada kawan-kawan yang bercita-cita nak dapat anugerah dekan semester ni,insya-Allah...


4 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post