Thursday, April 19, 2012

Sejak ada Blog...


Assalamualaikum dan hye2..
kali ni entry dilihamkan dari blog Lyssa..

suka gambar ni..credit to belog cap ayam


             Lyssa ada point-point dia sendiri.. Saya pun ada jugak..sejak ada blog...ramai lebih mengenali blog ni dari diri ku.. setiap kali jumpa "eh, apa ek nama blog ko??" xpun "awak...anime girl kan??" sebenarnya tak terkejut pun.. sebab parents saya sendiri baca blog saya.. siap pesan "banyak sangat grammatical error entry awak tu" <sort of macam tu>

            Sebab lain nya ni ha memang boleh katakan apa yang berlaku kat sekeliling saya,saya akan update.. suka bercerita sebenarnya.. kes malas nak ulang-ulang,maklum la bukan nya recording tape kan..jadi apa-apa je saya cerita kat sini..

             Dapat kenalan baru tu, of course la.. kawan blogger makin bertambah..cuma belum ada kesempatan nak jumpa,hang out je.. follower?? tipu la kalau tak happy bila follower makin bertambah,tapi frankly speaking...saya lebih suka untuk jaga pembaca tegar saya dengan sehabis baik... jadi kepada pembaca tegar ku, terus la membaca anime girl blog ni...hehehe..sebab tanpa mereka...blog ni agak la suram..

             selain daripada itu, banyak info-info menarik saya tahu...contohnya, Seoul Garden...seriously tak pernah pergi,tapi saya tahu dari blog kawan saya ni, syimiekitty's story ha...kan2...kalau yang gosip-gosip tu...tah la...kalau tajuk best,baca...tapi selalunya baca je la...tak berani nak buat judgement.. tak terkata la info-info yang saya tahu..

             pandai mencuri masa salah satu bakat saya,setelah ada blog... selalunya petang-petang orang pergi jogging kan?? saya pulak blog-walking... pernah tu, sebelum pergi kelas pagi-pagi saya sempat je nak blog-walking tak pun buat entry... tiba-tiba kagum dengan diri sendiri..

tu saja dari saya...terima kasih semua <gaya tunduk 90darjah> 

picture from google image

3 comments:

  1. waah minat anime yer... jadik awek sy boleh muhahahaha... btw done follow - noob

    ReplyDelete
  2. susah nak cri pompuan minat anime ni kan

    ReplyDelete
  3. http://nilamsuhana87.blogspot.com/2012/04/amercorner-1st-giveaway.html


    saya tag awak...:)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post