Tuesday, April 03, 2012

bila budak kecik mula berimaginasi


salam kepada semua..harap semuanya sihat-sihat belaka la ek..
ha!! pagi ni cancel kelas,so..baru lepas siap study ni..rasa nak update blog..

masa korang kecik mesti ada-ada je kan,kita buat..
main masak2, main kawen2..kan kan...hahaha
tu dulu,sekarang len dah..

source from facebook (Himpunan Lawak page)
bila ada costume spiderman,batman, ultraman...ni la kejenya..
ingat adik saya masa kecik-kecik bila nak jadi SUPERMAN, pakai 'spender' kat luar..pastu tudung mak jadi cape...konon boleh terbang...
dan saya jadi 'mangsa' untuk jadi raksasa bila diaorg jadi ultraman..


korang sendiri akan kagum dgn imaginasi mereka...kadang-kadang diluar jangkaan..
tu je dari saya...have fun!!! <excited>
dedicate to all my beloved siblings...awie,ameer,aslam,atiya
Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...