Tuesday, April 10, 2012

follower makin ramai disebabkan...


Assalamualaikum kepada semua..
entry ni saya nak ucapakan terima kasih yang tak terhingga kepada blogger Mohd Naser..
disebabkan segmen beliau, blog anime girl ni makin ramai kunjungan..

klik pada banner atas...
terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung..
jadi kepada yang baru follow blog saya,insya-Allah saya tak akan hampakan kalian..bagi entry terbaik dari ladang... tapi harap mohon maaf bila idea tak ada...
<mood: ala2 beri ucapan dapat award sambil tunduk 90degree mcm org jepun hihihihii>


malu-malu kucing (gambar dari google)

2 comments:

  1. Elehh . suke la tu . hihih . congratzz ! ^_^

    ReplyDelete
  2. Thanks juga sebab sudi join segmen biasa-biasa saya. Insya Allah saya akan buat lg pd masa akan datang.

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post