Monday, April 16, 2012

fyp?


Assalamualaikum kepada semua dan hye2.. hari ni nak buat entry pasal fyp..
owh..ini bukan la entry nak stress pun,don't worry tak ada pun..
even..course saya memang tak ada final year project pun,hahhaa heaven kan?

orang len dok berhempas pulas nak cari idea,
macam-macam rintangan diaorang hadapi..
ada yang kena reject proposal, concept salah last minute, supervisor tak berkenan bila dah banyak buat..
dan macam-macam lagi..

untuk situasi saya pulak,sangat berbeza..
saya membantu kawan-kawan saya yang memerlukan menganalisiskan data..
memandangkan saya ni budak statistik, dan memang data tu dah macam geng..
dah lama jugak buat kerja ni,dari semester 3..
jadi sekarang dah semester 7,ha..do the maths then..

apa-apa pun...sangat suka bila tolong kawan dengan apa yang saya belajar..
jadi kepada semua yang buat fyp tu, chaiyok-chaiyok...
motif entry ni?? just want to dedicate this entry for those who struggling for it..

2 comments:

  1. haaha.. ko 2 tahun lg baru ada fyp kan? huhu.. xpe.. entry ni sesuai utk aku yg sibuk nk siapkan assignment micro c ni .. haha

    ReplyDelete
  2. perghh..


    aku fyp sem depan.. hehe

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post