Sunday, July 31, 2011

semangat puasa

memandangkan puasa dah nak dekat
entry kali ni pasal puasa...
awal2 mesti semangat nak sahur
dah nak hujung2 bulan dah malas nak bangun
kalau saya,mesti sahur..kalau tak sahur
rasa tak sempurna je hari tu
kali ni puasa kat rumah (YAHOOO!!!)

so,hopefully time puasa jangan pulak
entry penuh pasal makanan je
tak pasal2 boleh terbatal puasa..
mesti time bazaar,semua benda nak beli kn?
mula2 je tu..harapnya saya pun sama la tak tamak
tengok semua benda sedap
semua la nak beli..
mintak la dijauhkan perasaan tamak tu..
Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini