Sunday, July 24, 2011

menangis sebab tak siap kje sekolah?

korang pernah tak mengalaminya?
well...adik saya contoh paling dekat
dia baru dapat kerja sekolah tu hari rabu
due date rabu minggu depan dan
dia boleh nanges malam nye(hari rabu mlm dia dpt kje rumah)
sbb xtaw nk buat pe..<tajuk P.Seni : corak batik>
bila saya tanya,"bila nk kne hantar?"
then dia cakap, "minggu depan"
apa lagi mengamuk la saya bila dengar, buat suspen je
tu nk menunjukkan bertapa adik saya ni,nanges tak bertempat

kalau kita...esok due date,malam before tu baru nk buat
ada la skit rasa segan dgn adik sendiri
dia baru darjah 4 dh pikir nk siapkan kje awal2
saya ni..hahhaa....<paham2 je la>
hopefully,perangai dia nk siapkan kje awal ni
sampai dia sekolah menengah
mne la cikgu dia x kenal
"adik kamu ni rajin, kalau dia terlupa bawak buku..
risau betul la dia..takut saya marah" kata cikgu dia.
jadi korg macam mne? pengalaman tak siap kje sekolah
kne diri luar kelas? diri atas kerusi?
semua orang mesti pernah kena kn??

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post