Apa saya akan buat...

Ini adalah list "Apa saya akan buat kalau..."

1. dalam keadaan stress?
(makan aiskrim byk2,main apa2 sukan sampai penat)
2. homesick?
(mem'buzy'kan diri dgn kje,kalau dh xde kje tlg mmbr)
3. kawan dalam kesusahan?
(tlg selagi mampu)
4. dengar bunyi2 pelik kat area rumah?
(nak buat2 tdo mne boleh,nnt kata tak bertanggungjawab..kalau ada bapak,,hehehe dia lah hero ku)
5. bosan tahap gaban?
(internet,lyn citer,guling2,berangan)
6. ada org yg annoying kat dpn mata?
(kalau tgh tak rasional,myb tumbuk...kalau tgh rasional,layan je la)
7. ada org gila mintak nombor konon2 nk berkenalan?
(bg nombor yg salah)
8. ada lembu nk kejar? -pengalaman sendiri
(menjerit dulu sebelum masuk dalam rumah,nyorok dalam selimut)
9. tak sengaja rosakkan barang org lain?
(mula2 gelabah,then pikir ayat baik punye,dh pikir masak2 baru bagitahu...kalau org len gtaw dlu...tanggung sndr la)
10. orang mintak direction kat area bandar/ highway?
(mne yg tahu boleh la,kalau tak pass kn kat bapak..kureng skit la hehehe)
11. kena marah dgn parents?
(dgr je la...sbb betul apa yg diaorg ckp tu)
12. barang kesayangan korg hilang?
(mesti la cari dlu,kalau dh tak jmpe2 jgk..tawakal je la)
*yang ni je dapat pikir,nnt kalau ada lg buat part 2 la
Post a Comment

Popular Posts