Friday, July 22, 2011

melatah??

mesti korang mengalami situasi ni kn?
sama ada korang yang melatah atau dengar org len melatah
tahu x melatah tu apa?
hehehe melatah tu biasa nye orang2 tua je ngidap nye..
tapi sekarang dh xkire umur
dan...jantina
jadi jangan la terkejut sgt kalau dgr bdk lelaki melatah
"owh pocot mak ko tergolek"
tu antara yg common la..
then kalau korg yg dgr,tanye kat mak korg cepat2,
"mak..td mak tergolek ke?"
<maaf2,gurau2 je..>
orang kata melatah ni xbagus...boleh buat kita nyanyuk
ye ke?? xtaw la btul ke x fakta tu..
apa2 pun jgn la dibuat2...dengar pun mcm buruk je
tapi kalau yg dh terkejut tu,spontan terus kuar ayat2 kn...
dalam situasi saya pulak
sepupu saya melatah xde titik noktah..
sampai la 5-7 patah perkataan
dan dia lelaki..hehehe yg paling peliknya
xde orang perasan dia tgh melatah
reaksi yg len blurr???
dan saya bersuara, "tadi tu kn...ko melatah ke? awat mcm pjg je? xde noktah"
abih yg len dok gelak sampai pecah perut..
seharian sepupu tu dok jeling,"yg gtaw tu buat pe...kantoi ler"
kesimpulannya : yg xpernah ada simptom ni,jgn dibuat2... kalau ada member yg ada simptom ni jgn dok kenakan dia..kang kne kat diri sendiri..nanges x berlagu korg nnt..kadang2 ada yg mmg dia dh jd mcm tu..
pendapat masing2...dlu saya pun buat2 melatah jgk..tapi ramai dh tegur,buang le tebiat tu..so,what's your guys opinion? let me know...something to share
Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...