Thursday, July 21, 2011

someone special to me

teruskan entry dgn mcm ne 1st time kitaorg kenal. lepas orientasi time part 1 dlu,terus senior kitaorg buat training utk basketball player perempuan utk Sukan Antara Fakulti (SAF).. sebenarnye, xde la terer sgt men...dh lme xmen...(last men kat samura,tu pun men sje2 je) senang citer mule kenalkan sini la,nama dia Zulfadli Hilmi Zainudin (pggl dia Fad). kat court basketball la kenal2, nyakat-menyakat... so, at that time I treat him as my best friend. support each other game..dia men utk boys and of course I play for the girls la.. hihihi mse tu bukan rapat dgn dia,as well as Syatirah and Yan (my other team-mates)
dia ni bukan saya kenal tujuan utk be my boy friend...i prefer pggl buah hati la...pakwe ni,,mcm pe je (sorry la ek) dh kenal perangai,then tiap kali kuar makan asyik pilih makanan yg sama...kalau makanan xpe jgk,ni pun kadang2 drinks pun nk sama..org kata pe tu..emm..ha coincidence mcm tu la kisah kami jgk..
at 1st saya siyes menyampah dgn dia... dh tu kat luar court pun nk nyakat, masa tu pikir,"gile annoying mamat ni" tapi bila dia xnyakat rse pelik la pulak...hahaha...tu la org ckp mula2 benci,lama2 sayang..amik ko,kena batang idung sendiri.. time tu suka la kena nyakat..w/pun kat luar buat2 nyampah...
lepas dh lama berkenalan tu, in relationship la dgn dia...supportive,caring...
nak kata byk dating...xla jgk... tapi saya lebih prefer kalau keluar dgn dia dengan member2 la..sama ada kawan dia atau kawan saya... hehhe...
so,entry ni saya dedicate kat dia la ek...kdg2 mmbr2 tanye jgk la, "ko ada someone ke?"
ni la jawapan saya, "ada..hehehe"
saya ni xde la jiwang orangnya..biasa2 je...x suka sangat heboh2 pasal ni..tapi orang asyik tanye mende yang sama je, nak lari dari soalan kang kata dh macam artis lak...hehe...
paling suka dengan dia ni ialah dia lebih memahami diri saya ni dari saya sendiri...=p kikkiki

5 comments:

  1. AnonymousJuly 21, 2011

    sweet!...nk gmbr...xde ke???hehehehe

    ReplyDelete
  2. salah tulis comment lak td...boleh dipertimbangkan...tapi x letak dlm entry..nnt org curi...kikiki..

    ReplyDelete
  3. hahaha. kakak jiwang weh :D

    ReplyDelete
  4. xdenye larh...biasa2 je...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post