Sunday, June 18, 2017

Lebihan rezeki


Sebelum mulakan entry kali ni, nak ucapkan rasa syukur dengan rezeki yang ada sepanjang menguruskan bisnes kek lapis Sarawak sempena raya. Alhamdulillah dengan usaha dan berserah kepada Allah soal rezeki, adanya rezeki lebih Arissalicious dapat dan ternyata tidak salah untuk berkongsi.

Arissaliciouscake

Masa sahur siap-siapkan pack dalam bekas Tupperware, tak lupa plastik kecik untuk masukkan kek lapis yang ada. Antara flavor yang ada red velvet cheese cake, Cadbury cheese, Oreo crunchy cheese, masam manis. Ini adalah flavor yang top-top orang order dalam bulan Ramadhan ni.

Dengan izin Allah, hari Jumaat petang tu hujan lebat yang amat dan ramai seperti menjangkakan tak sempat nak sampai berbuka di rumah on-time. Tiba-tiba kawan yang Nisa bagi kek lapis ni datang tegur masa Nisa tengah tunggu husband datang, "Nisa..rasanya hari ni berbuka dengan kek lapis yang Nisa bagi ni kot..."

Tergelak hati mendengar. "Alhamdulillah..kek lapis ku ada memberi manfaat kepada orang hari  ni..." sempat hati ni bermonolog berlatarkan hujan lebat bersama angin yang kuat pada waktu itu.


Coretan pendek,
Anisa Nadhira Anuar
Tukang menguruskan Arissaliciouscake

5 comments:

  1. Alhamdulillah.. semoga Allah murahkan lagi rezeki Nisa..

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...kongsi selagi yang boleh

    ReplyDelete
  3. Semoga terus dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  4. terima kasih...insyaAllah dengan izinNya

    ReplyDelete
  5. Kek Lapis sarawak, favorite saya tu... Alhamdulillah, semoga terus dimurahkan rezeki sis.

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post