Monday, May 14, 2012

Segmen: Kenangan bersama guru

salam kepada semua..
hari ni nak join segmen dari Dieyna klik sini utk keterangan lanjut
anjurkan segmen sempena hari guru..
saya pun ada nak cerita kenangan bersama guru..


ini cerita saya:

sambutan Hari Guru, 16 Mei..sekolah mesti meraikan sambutan Hari Guru dengan meriahnya.
pada hari persiapan, 15 Mei..kami berkumpul di kelas..
masing-masing memikirkan apa nak diberi kepada guru kegemaran masing-masing..
14 Mei 2000 merupakan hari lahir saya yang ke-10,
satu kelas mengetahuinya..dan guru kelas kami ketika itu (tak ingat nama beliau,yang pasti guru tengah praktikal) bercadang untuk buat majlis kecil-kecilan di dalam kelas sempena hari bermakna buat saya..

bagi saya itu merupakan salah satu hari kelahiran yang bermakna bagi saya..
dan mungkin disebabkan beliau jugak..minat saya terhadap matematik itu ada..
sebab saya sangat TAK minat matematik...suatu ketika dahulu la..
dan alhamdulillah kini makin mendalami ilmu matematik..
kerana yang dulu tak minat, jadi bertambah-tambah minat..

alang-alang ni, saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru saya..
kerana banyak bersabar layan kerenah saya yang semestinya 'hyper' kat kelas..
dan mengajar saya dengan penuh dedikasi dan sabar..
dan....kepada bapak dan mummy saya..
SELAMAT HARI GURU jugak.. 

segmen ni tutup pada 16 Mei 2012,sempena Hari Guru yang bakal tiba..

1 comment:

  1. Semoga terus minat matematik.. thanks join segmen akak...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post