Sunday, May 13, 2012

setahun sudah gunanya..


salam kepada semua yang datang ke blog saya..
yang baru menjejakkan diri ke blog yang ter-sangat la simple ni, terima kasih..

hari ni..genap la setahun ku gunakan handphone c3 ku ini


yang tu...nampak kn..
terima kasih la wahai phone ku..yang banyak berjasa...
dengar lagu, tepon family, bagitahu kelas cancel kat kekawan..
macam-macamdah tempuh.. rasa bila hilang sekejap tapi sebenarnya tak hilang pun..
bla..bla..bla... <1/2 jam kemudian>

hehehe... saje nak ting tong kan diri ni..
terima kasih sebab layan ke'sewel'an diri ku ini...
tu saje...sekian..
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...