Friday, May 18, 2012

mood : convocation!!


hye kepada semua.. owh tajuk atas nak kasi sebarkan mood konvo..
bukan saya...tapi kawan-kawan saya..

disini saya nak mengucapkan tahniah kepada kawan-kawan yang dah habis belajar dan ada yang sambung jugak.. akhirnya dapat pegang scroll tu.. susah payah tempuh...
syabas dan tahniah...

moga korang terus success... dimurahkan rezeki..
dan kepada saya, pergi tengok kawan konvo, sekadar amik mood untuk tahun depan..
dalam hati berkata " tunggu la saat ku pasti akan tiba"
convocation really give me 1001 feelings.. happy for them.. (^_^)

Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...