Tuesday, May 01, 2012

#5 one word: KICAP


hye everyone... 1st of all just want to say happy labour day..
to those who work so hard, you guys deserve to rest for a day...

okay enough of this...now just want to say about KICAP...
actually I prefer to say it in malay...
Kicap ni...antara ingredient yang penting kalau saya nak makan..
sekali bahasa rojak pulak....maafkan saya..

ada pernah cakap kalau makan kicap,kulit kita jadi gelap??
really?? serious mitos belaka..
apa tak rock makan dengan kicap?? macam budak-budak?
hahaha...tak apa...elok jgk kalau semua yang dah besar-besar ni tak makan kicap...boleh saya sorang tibai..
terbaik..kenapa tetiba nak cakap pasal kicap ni??
betul kepada sape2 teka entry ni diilhamkan lepas saya makan lunch..
walaupun hanya makan ikan keli, kentang sambal, telur sambal...dan KICAP..
still sedap lunch tadi...

tu aje dari saya...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post