Thursday, May 17, 2012

nokia 1202 dihatiku


Assalamualaikum kepada semua...dan hye2!! kali ni nak cerita sikit apa la bestnya nokia 1202,yang saya sendiri gunakannya.. semua apa yang diceritakan berdasarkan pengalaman sendiri.. saya senaraikan menariknya nokia 1202 dari phone yang lain..

sumber dari google image
  1. bateri yang tahan lama sampai 2-3hari. nota: hanya boleh diaplikasi kalau tak banyak message dan call.. dan ia juga boleh sampai ke seminggu.
  2. ada torch light yang sangat membantu kalau time black out.
  3. no.screening. pernah guna..untuk contact number yang kalau boleh tak berharap langsung terpampang kat screen.. orang yang di'black-list' segala call dan message akan terus di-quarantine. ini berguna bila ada orang yang jenis tak paham bahasa, supaya jangan berhubung dengan kita lagi.
  4. terjatuh banyak kali still power lagi. kadang-kadang bila ianya terjatuh, hanya akan cakap "owh tidak mengapa...tak sengaja kan.." <nada poyo+cool>
  5. boleh buat time limit call.. contoh: kita limitkan call 5 minit.. tepat 5 minit, call akan automatik terpadam..bagi saya ini bagus dalam nak menjimatkan kredit penggunaan dan mengelak untuk berborak sampai tak ingat kerja lain.
saya rasa ada lagi features yang best..tapi yang senarai top 5 ni, antara favourite saya..
walaupun phone ni tak ada application yang canggih-canggih tapi cukup la sekadar saya nak buat panggilan dan hantar message kepada kawan-kawan saya..

ada siapa-siapa guna phone ni?? cuba like sikit.. (^_^) 

p/s: phone ni banyak berbakti pada diriku... macam-macam warna dah bertukar..dari hitam, ke kuning dan sekarang warna silver.. lepas ni,warna apa pulak..

1 comment:

  1. sm pakai hp canggih tapi guna antar msg jew..rasa nk jual beli hp murah jew senang..sebab x fungsi tuk sm..:)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post