Sunday, May 06, 2012

lama dah tak main game facebook


salam kepada semua.. hari ni tetiba terkenangkan hobi saya...
iaitu....MAIN GAME kat facebook...
city ville, restaurant city...adus,banyak sgt...sampai lupe dah bpe men...
lama dah tinggalkan... boleh la dalam setahun lebih..
addicted main game tu less than equal addicted dengan blog ni..

balik je kelas, 1st thing saya mesti bukak game... tengok mana yang patut kena buat sesuatu,
yang penting naik level... gila dengan nak naik level tu,, uishhh tak yah cakap la..
sampai tak kisah la makan ke tak... teruk gak la...
jadi kepada yang jenis bila addicted dengan game tu, boleh lalai...lupakan la niat anda nak main game tu..

tipu la tak sedih tinggalkan game, tapi saya tahu tu la terbaik buat saya..
jadi kepada kawan-kawan yang request2 kat saya tu...
mintak maaf sangat tak dapat nak tolong... dah retire dari dunia online game fb ni..
hanya tinggal kenangan je..

rindunya nak main...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post