Sunday, May 13, 2012

ayat best lect 2.0


salam kepada semua.. 
dapat saya kesan guna radar (simbolik) entry untuk ayat best lect mendapat sambutan hangat..

jadi saya buat ayat best lect yang kedua..

"kamu yang datang lambat ke kelas saya,
saya tak rugi apa-apa pun...
tapi yang rugi sebenarnya kamu..."

ayat ni dikeluarkan oleh lecturer saya jika kami datang lambat ke kelas.
kerana ada sesetengah lecturer pasti kunci pintu,kerana tak mahu ada gangguan..

ayat apa lagi pulak lepas ni...tunggu~~

4 comments:

  1. boleh tahan sakit hati jugak la dengar ayat tuh. tapi aku buat taktau ja. haha

    ReplyDelete
  2. selalu je dengar ayat camni dr cikgu or lec .. so awak jangan lambat. ouh suke masuk lewat ek? hehe :P
    singgah sini membalas kunjungan da follow awak :) follow back kalo sudi :D

    ReplyDelete
  3. keh3. alin ada lecturer yg lepas pukul 8pg je dia akan tolak whiteboard ke belakang pintu supaya yg lambat xboleh masuk.

    ReplyDelete
  4. Memang betul pun apa yang lect awak tu cakap!!Akak pun selalu juga cakap macam tu dekat anak2 murid akak..hehehe

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post