Tuesday, May 15, 2012

tak semua terima duit syiling baru



salam kepada semua.. hari ni nak update yang dah lama terbuku di hati ini..
haa!! macam luahan hati la pula kan.. 
tidak la..cuma perkara ni berlaku bila nak guna mesin basuh yang kena masuk duit syiling tu..
al-maklum la saya ni duduk di Kolej..
kemudahan dah ada,guna kan aje..

masalahnya : duit syiling baru tidak diterima oleh mesin tu..

jadi...kami yang pengguna setia terpaksa mencari duit syiling lama
untuk menggunakan mesin basuh itu..
isu yang agak besar ni.. tak semestinya mesin basuh tu, mesin vendor (minuman tin) juga tidak menerima duit syiling baru..

akhirnya solusi saya, dulu saya membasuh baju menggunakan mesin basuh tapi kini saya memberus baju.. rasanya itu aje jalannya kalau masalah duit syiling ni berlaku...

 
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...