Thursday, July 19, 2012

bila layan citer kaho naa pyar hai


Assalamualaikum..ha..lepas layan citer kaho naa pyar hai..filem first Hrithik Roshan dengan heroine Amisha Patel..terus mood jiwang.. adeii... hahaha..kalau ikut kan tak perasan pun ada citer tu...sibuk dengan blog-walking..tiba-tiba bapak panggil.. "kak..ni citer best.." 
thanks bapak... apa lagi, terus duduk depan tv la.. siap pesan kat bapak jangan tukar channel..dah tu...nak berganjak dari tv pun payah...hahaha...macam dah lama tak tengok tv ek..(aah..memang pun dah lama)

lagu serious best... plot jalan cerita tu ada la..klimaks,ending... okay tipu la kalau lepas tu tak giler bayang..okay ni memang perempuan..tapi...romantiknyaaaaaaaaaa....hahahaha...

motif buat entry ni?? owhhh...bukan selalu sangat mood hindustan ni datang...bila dah ada ni...haaa...lagu-lagu hindustan pun boleh nyanyi taw..lagu-lagu zaman Kuch Kuch Hota Hai ke..sekarang nyer hindustan...susah nak melekat di hati ni...hahahaha...

tak terkejut jugak...kalau ada lelaki minat tengok hindustan...
plus...nanges bukan main lagi...bila part yang sedih... tak baik tipu,okay??

okay la...dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak

Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...