Sunday, October 23, 2011

Segmen Kancil8349:Kartun Animasi Yang Paling Saya Suka

Assalamualaikum kepada semua reader..
hari ni tengah2 usha dashboard nampak la segmen dari Kancil 8349
kartun animasi yang PALING saya suka..
aduiii susah sikit la untuk kali ni nyer segmen..

nama kartun kegemaran: 
i) anime -naruto, one piece, maid-sama,K-ON
(urrgghhh banyak ni...)
ii) kalau kat Malaysia,saya suka BOBOI BOY..hehehe
kenapa minat?
overall,semua ada moral value sendiri..
contoh: Kesungguhan Naruto nak selamatkan Sasuke,
Luffy ada impian yang sangat JELAS. He just go for it..
 yang Boboi Boy tu, of course la kena support Malaysian Industry kan?

mula minat?? hehehe tak bape nak ingat la..
lama la jugak..

watak paling best??
NARUTO, LUFFY,SANJI, USUI (maid-sama),HIRASAWA YUI(k-on)
and of course BOBOI BOY..hehehe


tapi tuan empunye blog suh pilih jugak...
aduii..dilemma la...saya letak..
YANG PALING BEST,NO 1 di hati saya
K-ON!
tak pernah miss (sekali dua je miss)kat Animax..
apa lagi,kalau nak join segmen ni..tarikh tutup 26hb Oktober 2011 pukul 10 malam..

p/s: nampak sangat suka kartun..

Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...