Saturday, October 22, 2011

"wah..wah...talian hayat depan2 ea.."

Assalamualaikum kepada semua..
entry kali ni nak citer pasal kuiz aritu..
bukan nak citer soalan apa yang keluar 
tapi..apa yang berlaku time kuiz tu..
ni kirenya kuiz mengejut jugak sebenarnya..

suasana: senyap+fokus
semua tengah baca soalan..
TIBA-TIBA...jeng jeng jeng(sound effect)
ada la handphone member berbunyi..tapi bagusnya dia tak jawap la kol tu.
lain pulak jadi,betul2 lepas yang sorang ni..
ada la fone lagi satu bunyi..
dan nak tahu...DIA PERGI JAWAB PANGGILAN TU..
dia cakap "HELLO??"
dgn suasana yg senyap tetiba ada la yg selamba je angkat fone..gelak la kitaorg..
lecturer balas macam ni.."eeh talian hayat depan2 saya nampaknya" (mcm tu la kot ayat beliau..maklum la time tu dok gelak je...hehehehe..)

tak nampak siapa yang buat,sebab duduk depan kan..
adeiii..time kuiz la semua fone nak bunyik..
peace out(^_^)
-autopost-

Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...