Saturday, October 15, 2011

tahniah follower ku yang ke-100

Assalamualaikum kepada semua...sama ada silent reader atau tak..
hari ini saya nak mengumumkan 
follower saya yang ke 100

ni blog dia : Rileks Sebentar


terkejut bila hari ni bukak blog..dah ada 100 follower..
ada kawan saya cakap saya main tipu tetiba je follower bertambah.
tu pun thanks kat segmen la..
so,saya nak ucapkan selamat la terjah blog saya yang tak seberapa sangat..
saya harap dapat jadi blogger yang tegar (mood: determintion)
terima kasih semua!!!

8 comments:

  1. ahaks..
    tahniah!!!!
    shida yg ke-99..sje je bg peluang kt org len unt jd ke 100...haha~~~
    nmpk gmbo kucing tu jdlah..:P

    ReplyDelete
  2. aikkkk...saya kew??

    wah terharu kut....selamat berblog yew...:)

    ReplyDelete
  3. shida: hahaha...ceceh bagi kat org lain ek...ok la tu yg ke-99

    selendang merah: hehehe thanks2...

    ReplyDelete
  4. untung la nisa...tahniah!! :) aku 30 pun blom smpai sob2 :'(

    ReplyDelete
  5. biasa je...tu yg kena bg a lot of effort on this blog..=)

    ReplyDelete
  6. tahniah !makin ramai followers dah tu

    ReplyDelete
  7. biasa je...still kena consistent dgn entry2 yg menarik..jd makin mencabar..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post