Monday, May 06, 2013

Blogging Contest by Tumtum Shop

 
TumtumShop mengadakan 'blogging contest' bermula hari 1 April 2013 sehingga 15 May 2013(tarikh tutup) dan TumtumShop menawarkan hadiah-hadiah bernilai sehingga RM350  untuk menjadi rebutan semua blogger. 



klik SINI untuk terus ke contest

Tumtum shop memiliki koleksi terkini,cantik dan berkualiti dengan harga yang sangat affordable. Terutamanya sesuai untuk golongan wanita untuk bergaya dengan lebih feminine. Boleh juga kaum Adam membelinya..contohnya sebagai hadiah untuk orang tersayang..jadikan hadiah convocation pun okay jugak..


Pelbagai yang dijual di Tumtum shop seperti tees, jegging, legging, tribal kimono, fishtail peplum, skirt, palazzo, cardigan, lace, shawl, scarf, paisley dan macam-macam lagi.
Mengikut trend terbaru dan citarasa remaja khususnya.

senang sangat beli online di website tumtumshop.com

butik TumtumShop di Seksyen 7, Shah Alam. (dekat dengan tempat belajar dulu..)
Jangan lupa follow blog INI dan submit form anda berbentuk link ke SINI

Cara yang terbaik untuk buat pelancaran blog.. Jom la join sekali.. Kalau bertuah dapat hadiah dari Tumtum shop mesti antara hadiah birthday dan convocation yang terbaik la...sebab tak ingat bila manjakan diri dengan pakaian feminine macam ni.. Good luck pada yang join sama... Jom la memeriahkan bersama..


4 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post