Imaginasi masa kecik2


Semua orang ada imaginasi masa kecik2...saya pun tak terkecuali..
Dulu memang ada cita-cita + impian nak buat macam ni


pernah buat jugak dulu...guna selimut..timbunkan bantal banyak-banyak..
memang besar la jugak... Habis la satu bilik tu decorate..
so kiranya jadi designer tak professional la..

Korang macam mana? Mesti sama kan..
baik ngaku..entah-entah main kawen-kawen kan kat pondok belakang rumah tuhh..

Comments

Dylla Abas said…
kecik2 dulu suka sangat berangan nak buat kubu pertahanan dalam rumah..senang nak main combat..hoho :p
Budak Kampung said…
amboi..boleh thn imaginasi 2.
huny madu said…
I'm also hehe..
Jie Susanos said…
emm..zaman knk2 kn..
keli menari said…
haha.ade geng ! same !
Remy hazza said…
kalau remy dulu....... ambik sofa kusyen buat rumah...... pastu bawah katil siap ada landasan keretapi lagi.........he3
sy masa kecik pon agak suka juga membuat semak di dalam bilik...kehkehkeh....
Teena Tna said…
Zaman kanak2 dulu teringin nak ada abang :'(

Popular Posts