exam...exam...part nostalgia

Assalamualaikum kepada semua reader... saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012...semoga tahun 2012,beri satu kelainan tahun dari sebelum2 nya...hehehe..tajuk post ckp pasal exam,nape la pulak kn...

nak dijadikan citer,sekarang ni saya tak berapa sihat sikit...batuk2...risau la jugak..sebab dulu tiap kali exam je batuk...exam je,mesti batuk...sampai berdoa sangat2,jangan la exam yang besar cthnya PMR or SPM, saya batuk...serius...makin SUSAH paper tu,saya akan BATUK lagi teruk...hahhaa...

ingat kata2 kawan2 yg tahu akan situasi ni, "aik,nisa...teruk bebenor kamu batuk nyer...susah ek soalan"
hahaha melawak ke hape...

ironiknya, mmg mcm tu...pernah batuk teruk sampai cikgu pun dok risau...seingatnya tu paper BM yg penulisan tu... xberapa gemar paper tu...

disini saya berharap agar batuk tu tak akan mengganggu saya masa nak exam ni... risau jek ganggu satu dewan tu...sian lak diaorg tak tenteram...

sampai disini saja...wasalam..
Post a Comment

Popular Posts