Friday, January 27, 2012

kenapa saya takut nak tengok citer seram...


Assalamualaikum kepada semua... entry kali ni nak citer pasal kenapa saya takut sangat2 nak tengok citer seram... percaya la... memang la kita cakap "ko ni patut takut pada Allah"

tu betul la, saya tak nafikan betul ayat tu... tapi dengan citer2 seram ni... saya akan takut nak ke toilet sorang2 (masa duduk kat hostel)
saya akan takut nak stay up sorang2... jadi saya buat keputusan untuk tidak tengok apa2 citer seram...
btw, saya ni...sorang je anak perempuan (17 tahun yang lalu) jadi kena tidur bilik sorang2...

ni ha sebabnya saya takut tengok citer seram,bermula dengan citer ni...

 

CHILD's PLAY alarhhh yang nama patung tu chucky...dengan ada pisau tu... walaupun takut tapi tengok gak tu...full kot tengok sampai chucky ada awek tu la...
malam2 suruh bapak check katil,make sure chucky tak ada.. sebab tu dulu sangat tak suka malam... #fakta

p/s : still don't like this doll... really... amik gambar dari google ni pun paksa rela, takut ada yang tak kenal...

2 comments:

  1. sbb awk suke tgk citer seram sorang2...mesti la tkot...termasuk la sy..hehehe

    ReplyDelete
  2. ada geng...yeahhh... (^_^)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post