Thursday, January 05, 2012

#11 Spontaneous Thursday

Assalamualaikum kepada semua... untuk segmen spontan khamis ni #directtranslation
nak citer sikit la pasal apa tak kena saya ni...hahhaha dengar la dulu...eh2 baca la dulu..

masa study week
saya : "azan,better kalau sakit time study week dari time exam....susah kot nanti"
azan : "kalau mcm tu, azan rehat la dulu.." (mcm tu la lebih kurang ayat nya)

tapi....yang ironiknya...lepas je bg nasihat kat kawan...terus saya pulak yang demam teruk...
hhaha... ni baru dikatakan demam exam... #exammode

kesimpulannya, jaga la kesihatan tu ek...dah demam cengini...susah la.. ni kes berjangkit kot...tapi saya tak salahkan roomate saya pun,sebab saya sendiri yang tak jaga kesihatan...DEGIL nak gi klinik...kalau bapak baca ni, mau kena membebel...sorry la bapak...

wasalam (^_^)

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post