Monday, January 30, 2012
main cikgu-cikgu
Assalamualaikum semua... tajuk entry macam best je kn? ni adalah aktiviti masa kecik2 dulu..
sekarang pun main jugak...ajar adik yang darjah 5 ni matematik..
pendapat saya...saya tak sesuai jadi cikgu...sebab garang sangat.. idea nak bagi budak2 paham... hahaha agak mencabar.. jadi disini kepada cikgu-cikgu...terima kasih sebab banyak bersabar dengan kerenah kami...
(pengajaran mendalam walaupun student cuma seorang, hehehe adik saya)
kesabaran kena tinggi, nak bagi suasana belajar sentiasa hidup..bukan perkara mudah..
ni saje dari saya... p/s: walaupun tak dapat jadi cikgu betul2... main cikgu-cikgu pun boleh la... (^_^)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Menu : Terung Masak Sambal Daebak
Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...
Popular Post
-
Hye guys... So, how is it going for everyone? Hope you guys not having bad time.. Me? Just spend my holiday...while my friends busy w...
-
STICKY POST SAMPAI 14/12/2012 Assalamualaikum semua...dan hye!! memandangkan saya tengah tak ada kerja... saya mengambil keputusan ...
-
Hello everyone. Another post from me for today. I want to write about this new NESCAFE Smoovlatte that I just try it out. I...
No comments:
Post a Comment
thanks for the comment(s) and enjoy to read more