Friday, January 13, 2012

satu permulaan yang baik : minta maaf


Assalamualaikum semua...pagi-pagi dah buat entry pasal minta maaf.. apakah??
tiap kali nak exam baru nak minta maaf? sepatutnya bukan macam tu la kn.. just bagi pendapat saya, umur kita bukannya makin berkurang (aha tu memang la kan) jadi masing-masing pikir la ek...

macam ni...untuk dijadikan cerita.. semalam saya minta maaf kat kawan saya ni... tah la kenapa rasa macam ada buat salah dengan dia.. perasaan je kot.. pape pun sesi bermaafan pun mula.. dh macam raya, ada sesi bermaafan ek.. dia pun pelik dengan tindakan saya ni..

alasan saya : "tah la... bila aku 'overview' balik apa tindak-tanduk aku ni...selama aku kenal ko... banyak aku rasa tak matang sangat.."

betul la kn...kita kn growing day by day... tiap-tiap hari kita belajar sesuatu...bukan takat dalam kelas je...luar kelas... di mana sahaja...

ada jugak terlintas di hati...saya ni anak sulung...apa yang saya dah buat untuk family.. #pressure is on!! hehehe

just...I want to be a better person...not just to my surrounding but also to myself..

jadi...kalau rasa ada buat salah ke...pikir betul2...ada tak buat salah kat orang...ha,pi mintak maaf..okay?
(^_^) for better place to live

1 comment:

  1. hik3..to be a mature person we need to think what we had done before..it calls memories..when we think about the past as a mature person..'bodohnya apa aku buat dlu2'..hihi..learn from the past and try to fixed it..
    p/s:g study tuk esok sane..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post