Wednesday, December 07, 2011

kan best kalau pandai buat lagu...

Assalamualaikum kepada semua..
entry kali ni nak cakap pasal,
"kalau la saya pandai buat lagu.."
sekarang semua orang nak mencuba buat lagu..
buat kawan..kekasih..untuk diri sendiri..
pengalaman masing2..
bagi pendapat saya, orang tu mesti kreatif nak gubah lagu..
lirik pun nak kena kasi cantik..macam bukan senang je..

kepada sesiapa yang ada minat nak buat,teruskan...
try buat copyright lagu tu..
kang jadi kes macam lagu Ku Merindu..

nak try jugak la buat lagu sendiri..
cita2 saya...tapi bila la nak merealisasikannya...
kalau dah berjaya,nanti saya habaq la ek..
peace2 (^_^)

2 comments:

  1. hehhe.. yerla tuuh... lagu4

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post