Thursday, December 08, 2011

walaupun dah seminggu berlalu..

Assalamualaikum kepada semua blogger dan silent reader sekalian..
disini saya ingin menulis tentang pengajaran saya dapat dari event yang saya
jadi projek manager..Dress To Impress

walaupun seminggu berlalu, saya merasakan macam baru je event ni berlaku..
projek saya ni mengajar saya kembali..

1. bila jadi projek manager, berpakaian seperti anda seorang professional..
of coz jadi PM utk fashion show lagi la kena dress up lebih..

2. try to make a risk decision
walaupun kita tak tahu outcome nya apa,just make a shot, belum cuba belum tahu kan?

3. walaupun kena pressure dengan orang lain
kepada org yg xberapa nak boleh kalau dipressurekan oleh org lain..
try cari solution, supaya emosi+semangat tak terasa dipressure..it's all about psychology.

4.quick decision making very important

5. dare to make huge difference..mind-set and everyone support sure helps you a lot..

rasanya tu saje..kalau ada,nanti saya tambahkan..
rasa sangat berterima kasih sebab diberi peluang untuk handle event sebegitu..

sekian..

2 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post