Sunday, May 04, 2014

Bila Keyboard menulis dengan sendirinya...


Hey jangan risau ni bukan la cerita seram.
Cuma lately meragam keyboard ni.
Gambar akan jelaskan segalanya,okay?


Kejadian ni berlaku bila saya bukak facebook.
Nak komen tiba-tiba jadi macam ni..
dan lihat betul-betul, huruf yang dalam gambar,
 saya tak gunakan untuk tulis entry kali ni.

Lagi menyeramkan, bila tak berhenti-henti keluar huruf tu.
Bila mengadu kat ayah,katanya mungkin keyboard kotor atau berhabuk.
kena servis la gayanya macam ni.
susah jugak macam ni ek..

jadi kat korang jugak ke??

 tolong~~ tolongggg~~
 
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...