Sunday, May 11, 2014

Aktiviti Petang Ini


Hey semua. Apa aktiviti korang petang ni? Nisa boleh kata mengemas rumah dan....balut buku.
 
Maklum la Nisa ni ada perangai yang tak boleh tengok buku yang nisa beli tak berbalut. Yela kan dah beli harus balut baru lebih semangat nak habiskan baca.

Korang ada yang perangai macam ni?

Tengok la sendiri buku nisa balut ni... Happy weekend semua.


Salam sayang,
ANISA ANUAR
Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...