Sunday, May 11, 2014

Aktiviti Petang Ini


Hey semua. Apa aktiviti korang petang ni? Nisa boleh kata mengemas rumah dan....balut buku.
 
Maklum la Nisa ni ada perangai yang tak boleh tengok buku yang nisa beli tak berbalut. Yela kan dah beli harus balut baru lebih semangat nak habiskan baca.

Korang ada yang perangai macam ni?

Tengok la sendiri buku nisa balut ni... Happy weekend semua.


Salam sayang,
ANISA ANUAR
Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini