Sunday, May 11, 2014

Aktiviti Petang Ini


Hey semua. Apa aktiviti korang petang ni? Nisa boleh kata mengemas rumah dan....balut buku.
 
Maklum la Nisa ni ada perangai yang tak boleh tengok buku yang nisa beli tak berbalut. Yela kan dah beli harus balut baru lebih semangat nak habiskan baca.

Korang ada yang perangai macam ni?

Tengok la sendiri buku nisa balut ni... Happy weekend semua.


Salam sayang,
ANISA ANUAR

2 comments:

  1. bagusnya.... ni memang jenis jaga buku kan..emm bagus kalau camtuu..xde le terkoyak2 nati..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Keputusan Birthday Giveaway Anisa Anuar official blog

Hi semua.. Alhamdulillah selesai sudah Birthday Giveaway yang Nisa buat baru-baru ni. Terima kasih kepada semua yang join simple Giveaway. ...

Popular Post