Saturday, January 07, 2012

topik hangat trend twitter : Form 4

Assalamualaikum kepada semua yang datang jenguk kat blog saya ni... Nampak saya rajin je update blog, walaupun busy dengan exam kn?? owh...ni sebab saya update masuk petang2...kan x elok nak study...jogging? bersenam? hehhe doktor suruh rehat (perghhh guna doktor sbg alasan hehehe)

okay3 topik untuk kali ni,pernah femus suatu ketika dahulu..tak lama pun 4hb Jan.. (^_^)
pada mulanya saya yang mulakan dari kawan2 twitter yang lain

lepas tu mula la...saat2 mengenang zaman form 4


hahhaa...sebanyak2 nya post kn update...dasyat2...tetiba...datang satu post ni....

dia ni satu sekolah dengan saya... dan yea memang menu paling best kat SAMURA dulu ialah menu hari Jumaat... Menu yang orang jarang nak miss...melainkan dia diet.. menunya ialah NASI AYAM..dengar mcm biasa je kn...tp belum rasa belum tahu... masa tu rasa tu la menu paling superb... tulis pasal menu ni pun dh buat diri ni terliur lak hehehehe... jadi disebabkan post dia ni,kekawan satu sekolah jadi tak keruan... hahhaa... semua dah dok mengenang2 time form 4... hehehe...jadi technically bukan salah saya...sebab saya tak sentuh pun pasal menu2 time kat SAMURA tu.. (still xnk ngaku lg...padahal..terang2 saya puncanya)
enjoy...just want to share with you guys... #trueintention 

wasalam (^_^)

3 comments:

  1. hehehe. suka gak main2 masa form 4 dulu. pastu form 5, baru mengelabah. huhu. kenangan2.

    from,

    Nasz

    Mohd Naser.com

    ReplyDelete
  2. nisa...lame aku xjalan2 kat sini...eh jom gune cbox..shoutmix dah expired la yg free punye..hehe

    ReplyDelete
  3. nasz: hahaha...tu la tu kn...kenangan la katakan (dh mcm tua sgt je saya ni..)

    shima: owh ok2 nnt nisa try ek XD

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post